Schadeclaims

Schadebeheer Brand

Klanten kunnen zeven dagen per week op ons rekenen, de klok rond, telefonisch of per mail. 

Is uw pand onbewoonbaar, dan zijn wij binnen de twee uur ter plaatse. Indien nodig kunnen we u ook onmiddellijk tijdelijk ergens anders huisvesten. In geval van dringende reparaties krijgt u trouwens een ‘geen-gezeur-garantie’: wij helpen meteen om een noodherstelling uit te voeren, waarvan wij de factuur betalen. Pas later gaan we na wie verantwoordelijk is.

Al onze eigen experts ondertekenen een gedragscode, zodat gewaarborgd wordt dat iedereen correct en op dezelfde manier behandeld wordt. Met diezelfde zorgvuldigheid selecteren we ook onze externe partners.  

Schade? NN stuurt onmiddellijk een hersteller ter plaatse.

Bent u eigenaar? Dan biedt NN u binnen de schadeafhandeling voor gebouw- of glasschade het ‘Herstel in natura’-principe aan (bij afwezigheid van een tegenpartij).

De polis voorziet dat wij de schade door één van onze erkende partners kunnen laten herstellen. De betaling van de factuur gebeurt door ons. U hoeft zich daar als klant dus geen zorgen over te maken.

We werken samen met ’MultiRepair'. Zij komen meteen langs voor de herstelling. Zodat u geen kostbare tijd verliest.

Bij herstel in natura neemt NN dus een groot deel van het werk en de zorgen van haar klanten over  en wordt de herstelperiode verkort. Dit draagt bij tot een hogere klantentevredenheid.

De voordelen voor u als klant zijn legio:

  • U moet zelf geen hersteller zoeken - hij wordt door de hersteller van NN gecontacteerd binnen 24u
  • U hoeft niet eerst een bestek ter goedkeuring naar NN op te sturen
  • U moet geen voorschotten betalen - NN betaalt de hersteller rechtstreeks
  • Verlaging van de franchise tot 125 euro
  • NN garandeert kwaliteitsvol werk van geselecteerde herstelbedrijven
  • Snellere afhandeling van uw dossier

NN Mobile Office - Wij komen naar u toe!

Het NN Mobile Office werd ontwikkeld om sneller en beter te kunnen inspelen op de onmiddellijke noden van klanten die getroffen worden door noodweer of rampen.

Het mobiel kantoor is uitgerust met een volledig operationele helpdesk en een aangename wachtruimte, waar schadeformulieren en beschermingskledij (overalls, laarzen) ter beschikking liggen van getroffenen die dit nodig hebben.

Specialisten van NN maken ter plekke de individuele schadedossiers op en staan paraat om, indien noodzakelijk én indien de situatie dit toelaat, onmiddellijk de eerste vaststellingen te verrichten in de beschadigde woning en eveneens de eerste maatregelen te treffen (bijv. een zeil op het dak laten plaatsen, de inhoud laten redden of verplaatsen, de woning voorlopig laten afsluiten of al laten reinigen). De meest dringende aspecten van de schadeprocedures worden op die manier snel en efficiënt getackeld. 

Bij rampspoed of om een schadegeval aan te geven, kunnen klanten van NN dag en nacht, 7 dagen per week, ook steeds telefonisch (02 725 15 00) of via mail contact opnemen met NN.

Anticipatie tips

Met deze anticipatietips wil NN u helpen om diefstal of brand te voorkomen of om bij noodweer de schade zoveel mogelijk te beperken. Want verzekeren begint bij anticiperen.

Ontdek de anticipatie tips voor uw woning

Your home

Onze partners voor schadebeheer Brand

Voor schadebeheer Brand werkt NN samen met onderstaande kwalitatieve partners.

Cibor

Cibor spoort lekken op in waterleidingen zónder kap- en breekwerk. De Cibor-medewerkers hebben daarvoor innovatieve technieken in petto: van thermografie, over akoestiek, tot tracertechnologie.

Cibor werkt snel, nauwkeurig en professioneel. Zo zijn klanten er zeker van een kwaliteitsvolle interventie.

Belfor

Belfor is wereldleider in de sanering van brand- en waterschade. Al 25 jaar lang helpt het bedrijf klanten in België.

Belfor is dag en nacht bereikbaar, élke dag van het jaar. Ze gebruiken daarvoor de nieuwste technieken, en die zijn nog milieuvriendelijk ook. Nog bijzonder? Belfor houdt zijn gedupeerden op de hoogte bij elke stap in de sanering.

MultiRepair

Multirepair is onze partner voor glasbreuk en voor herstel in natura bij gebouwschade. MultiRepair staat dag én nacht paraat! Een specialist uit de buurt herstelt de schade meteen of voert een noodherstelling uit.

Schadebeheer Auto

Klanten met autoschade kunnen 24 uur per dag bij ons terecht, dus ook ’s nachts en in het weekend. Hun vaste schadebeheerder regelt alles van a tot z. Meteen na een ongeval krijgt de klant een vervangwagen – wij zorgen voor vervoer van auto of klant. Onze mobiliteitsgarantie op dag 1!

Ook tijdens de herstelling krijgt de klant een vervangwagen. Tenminste als hij kiest voor een van onze duizend erkende herstellers. Die garanderen hem trouwens ook altijd een professionele aanpak. Is de auto van de klant gestolen? Dan regelen we een vervangwagen voor maximaal dertig dagen.

Anticipatie tips

Met deze anticipatietips wil NN veilig autorijden in het verkeer stimuleren en ervoor zorgen dat u vlot op uw eindbestemming aankomt.

Want verzekeringen begint bij anticiperen.

Ontdek onze anticipatie tips voor uw auto

Onze partners voor schadebeheer Auto

Voor schadebeheer Auto werkt NN samen met onderstaande kwalitatieve partners.

Carglass

NN werkt al ruim een kwarteeuw samen met Carglass. Een van de marktleiders voor herstellingen en vervangingen van autoruiten. De medewerkers helpen onze klanten verder ongeacht het merk, het model en de leeftijd van hun wagen.

De herstelling of vervanging gebeurt in een van de 42 servicecentra – verspreid over heel België. Of bij de klant thuis, op zijn werk of ergens anders – een van de 100 servicewagens komt dan ter plaatse.

Carglass biedt een levenslange garantie op het geleverde werk én op de uitgevoerde herstelling en vervanging. Goed voor een klantentevredenheid van 98 procent!

Erkende herstellers

NN heeft een zorgvuldige selectie gemaakt van meer dan 1.000 garages, carrossiers en andere erkende herstellers om uw voertuig in de beste omstandigheden te herstellen. U vindt er ongetwijfeld een bij u in de buurt.