Ik heb een vraag over mijn contract

Bij NN helpen we jou op weg naar een gelukkig en gezond leven. Dat doen we in de eerste plaats door je voldoende te informeren. Dus heb je een medische, financiële of administratieve vraag over je contract? Wij vertellen je stap voor stap wat te doen. En natuurlijk kan je ook altijd terecht bij je makelaar of je ING-kantoor.

Neem je contact op met één van onze diensten? 
Bezorg ons zo snel mogelijk: 

  • Je contactgegevens    
  • Je contractnummer
  • Je dossiernummer
  • Je vraag 
Ik heb een levensverzekering
bv. Overlijdensverzekering, schuldsaldoverzekering, pensioenverzekering, spaar- en belegformules …
Ik heb een schadeverzekering
bv. Woningverzekering, autoverzekering, familiale verzekering

Ik heb een financiële vraag in verband met mijn contract

  • Hoe zit het met de betaalstatus van mijn premie?
  • Hoe groot is mijn afgehouden premie?
  • Hoeveel bedraagt de opgebouwde reserve in mijn contract?
  • Wat is het verwachte eindkapitaal van mijn contract?
  • Hoeveel belastingen betaal ik bij de uitbetaling van mijn contract?

 

Contacteer ons

Ik ben verzekerd via een makelaar
ik ben verzekerd via ING
Ik ben verzekerd via Deutsche Bank

Ik heb vragen over het invullen van een medische vragenlijst

  • Waarom moet ik een medische vragenlijst invullen?
  • Welke vragen staan er in een medische vragenlijst?
  • Wat mag mijn verzekeraar wel en niet vragen?
  • Werd mijn gezondheidsverklaring al aanvaard?

 

contacteer ons

Ik ben verzekerd via een makelaar
Ik ben verzekerd via ING

Neem contact op:

Bellen kan van maandag t.e.m. vrijdag van 8.30 tot 17 uur. De beste belmomenten? Die vind je hier
 

Ik heb een administratieve vraag

  • Mag ik een: duplicaat van mijn contract, fiscaal attest …
  • Wat is de stand van zaken van mijn dossier?
  • Ik wil graag een overzicht van mijn aflossingstabellen

 

Contacteer ons

Ik ben verzekerd via een makelaar
ik ben verzekerd via ING
Ik ben verzekerd via Deutsche Bank

Welke vraag heb je?

  • Wat is de status van mijn dossier?
  • Ik wil graag bijkomende info over mijn (schade)dossier.

 

Contacteer ons

Voor een vraag over je schadedossier:

Voor een vraag over je schadedossier:

Bellen kan van maandag t.e.m. vrijdag, van 8 tot 18 u.

Voor een vraag over je brand- of woningverzekering (ING Home & Family):

Voor een vraag over je brand- of woningverzekering (ING Home & Family):

Bellen kan van maandag t.e.m. vrijdag, van 8 tot 18 u.

Voor een vraag over je ING autoverzekering:

Voor een vraag over je ING autoverzekering

Bellen kan van maandag t.e.m. vrijdag, van 8 tot 22 u. en op zaterdag van 9 tot 17 u.